Voor leden: Kom naar de WVA Zomeravond en geef je hier op!

Wij van de WoonbootVereniging Amsterdam vinden het tijd voor weer eens een nuttig en vooral, gezellig samenzijn. Bij dezen zijn de leden van de WVA van harte uitgenodigd voor onze WVA Zomereravond op woensdag 29 mei a.s.

Woensdag 29 mei organiseren wij weer een gezellig en informatief samenzijn voor alle leden van de WVA!

We hebben jullie, leden van de WVA, al weer veel te lang niet gezien, dus vonden wij van de WoonbootVereniging Amsterdam, het tijd voor weer een nuttig en vooral, gezellig samenzijn. Daarom nodigen wij alle leden van de WVA uit voor onze WVA Zomereravond op woensdag 29 mei a.s.

Allereerst zullen wij de algemene verenigingszaken bespreken, daarna zal iemand van de organisatie van SAIL Amsterdam 2025 ons van alles vertellen over dit grootste nautische evenement van Nederland. Daarnaast komt er iemand van de gemeente ons op de hoogte houden van de stand van zaken aangaande kades en verplaatsingen.

Daarna is het tijd voor de borrel! šŸ˜Š

Agenda WVA Zomeravond 29 mei
20.00: Inloop